Sosyal hizmetler önlisans mezunuyum kpss giricem sözleşmeliler için 60 puan almak yetiyormuş yazıyor internette özellikle taşra için ataması çok kolay yazıyor ne kadar doğrudur acaba birde çalışanlar tam olarak be üzerine iş yapıyorsunuz sahada mı yoksa kurumlarda mı çalışıyorsunuz