Kızlar kızım 14 aylık. Bu zamana kadar hiç böyle bişey yaşamadım. 1 haftadır sürekli emmek istiyo. Ağlıyo meme istiyo verince susuyo vermezsem çığlık kıyamet. Piş pişliyorum uykuya dalmasını sağlamaya çalışıyorum ama yok. Neden acaba atak tatakmı var bu aylarda yoksa 😂😂 Varmı bi bilgisi olan yada bizim gibi olan