Hanımlar sezeryan yapalım 70 gün oldu ve hala kanamam devam ediyor önce kahverengi gibi oluyor sabah sonrasında akşama kadar yoğun geliyor bir iki gun duruyor tam bitti kurtuldum diyorum yine başlıyor sizce normal mi? ( sezeryan sonra 1 hafta kanamam olmamıştır toplamda)