activia nin meyveli yoğurt ve probiyotik shot lari var onları içiyorum. Sebzeleri kızartmak yerine mesela patlıcanı közleyip yoğurtla falan yiyorum. Bir gün tavuk et yiyorsam öbür gün mutlaka sebze yiyorum. Bide kellogs larin granola yulaf olanı var onu süt muz fındık ve kuru üzümle karıştırarak yiyorum. Maden suyu mutlaka tüketiyorum. Bir de bol su. Yoğurt çorbasını da pirinçle değil buğday ile yapıyorum genelde. Aklıma bunlar geliyor. Tatlı yiyeceksem de irmik helvası yapıyorum cevizli fındıklı onu tuketiyorum. Ve sütüm hem kaliteli hem de çok. Başta şeffaf gelsede çok az bir müddet sonra direk krem rengine dönüyor yağlı süte geçiyor. Mama da kullanmıyorum anne sütü yeterli oluyor. 3500 kg doğan bebegim şu an iki aylık 6 kg oldu. Yani iki ayda 2,5 kg almış bence iyi bir kilo alımı bilmiyorum