Bugün 2. Ay kontrolümüz vardı. Bebeğim 3735 gr doğdu kontrolde 7200 gr cıktı. Doktor 5 aylık bebek kilosunda olduğunu daha az emzirmemi söyledi. İyide bebek bu nasıl daha az emziricem meme istiyor ve durmuyor emmezse. Böyle birşey yaşayan varmı ne yapmalıyım sizler ne yaptınız