Oğlum 6 aylık, gündüz uykuları dopduğundan beri 30 dk yı geçmiyor ama gece fena değildi. 4. Ay atagı atlattık toparlamıstık ki 1 haftadır uyurken yüzüstüne geçip anında emekleme pozisyonu alıp yaylanmaya başladı, ne kadar derin uyursa uyusun kendini uyandırıyor. Bugünde emekleme durumundan oturmaya geçmeyi öğrenmeye başladı, şimdi de sürekli bunu deniyor. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? 1 haftadır günde bölük pörçük 2-3 saat belki uyuyoruz, tavsiyeleriniz varsa çok sevinirim