sahrabalam2 pislik pisliktir bunun Arabı lazı türkü kürdü yoktur dün tavuğa tecavüz olayına bakarken 2017 yılında 2 Türk vatandaşının suriyeli iş arkadaslarinin 9 aylık karısı ve evde bulunan 10 aylik oğlunu kaçırıp ormanlık alanda tecavüz ettikten sonra ikisini de başlarını taşla ezip öldürdükleri haberini de gördüm bu pisliği sadece Suriyelilere atarak bir kıyaslama ve ırkçılık yapmak yanlıştır münevver karabulut olayi gibi ve sevgilisi kocası nişanlısı yada sokaktan geçen saçma salak adamın durduk yere kılıçla gencecik kızımıza saldırması gibi
Çevremizde bu kadar pislik dönüyor herkes kapısının önünü süpürse oysa ki pislik kalmayacaktı
Bütün Suriyeliler pis halkimizi tertemiz gormememiz lazım çember daralıyor ve Herkesten herşeyden Evlatlarımızı korumamız gerekiyor