Merhaba anneler bebeğim 4 ay 12 günlük 3. Ayında 7 kilo olan bebeğim 4. Ayda bir gram bile almadı 7 kiloydu ve şuanda yine aynı kiloda ilk 2 ay bi sıkıntı yoktu alımında bebeğimin kilosu iyi bi sözüm yok fakat 2 ayda hiç almaması normal mi ? Bu arada meme+mama gidiyoruz 3 ayımıza girmeden meme reddi yaşadık şuan zar zor da olsa uykuda vs emzirmeye çalışıyorum aşırı gazlı bebeğim şuana kadar aptamil bebelac hipp kullandım aşırı gaz ve kusma oldu sma kullandım kusması azaldı fakat tuvalet sorunu var acaba mama iyi gelmiyor olabilir mi ?Hastaneye götüreceğim randevu aldım fakat aynı durumu yaşayan var mı burda yeniyim düşüncelerinizi bekliyorum bu konuda
tecrübeliler fikirleri olanlar paylaşırlarsa çok mutlu olurum ☺️