Merhaba sevgili anneler oğlum 3 aylık. Şimdiye kadar küçük anne yanı beşik içinde reflü yatağında yatırıyordum. Ama artık boyu reflü yatağını geçmeye başladı ve sabah uyandığımda reflü yatağından tamamen beşiğin köşesine kadar kaymış vaziyette buluyorum. Beşiğin ince bir süngeri var. 6 aya kadar bunu kullanırım diye düşünmüştüm. Şimdi reflü yatağını kaldırmayı düşünüyorum. İçine babynest mi koysam bilemedim. Babyneste hiç kullanmadım daha. Bana bebeğini sert zeminde yatır yumuşak o da diye kimse tavsiye etmedi şimdiye kadar o yüzden hiç yatırmadım. Acaba artık beşik içine onu koysam mı yoksa süngerin altına battaniye ya da bebek yorganıyla hafif eğimli bir zemin oluşturup onun üzerinde mi yatırsam? Tavsiyelerinizi bekliyorum.