dogadegirmenci Bebeğim 2 buçuk aylık gündüzleri hiç uyumuyor uyumayınca da geceleri uykuya dalmakta zorlanıyor çok Zor bir durum yaşayan var mı
SerenGltkn dogadegirmenci son 2 gündür aynıyız gündüz zerre uyumuyo gece de şu saat oldu hala uyutmaya çalışıyorum 😢 2,5 aylık
Gmznr2909 dogadegirmenci gözleri açılıyor annesi dünyayı daha iyi görüyor artık e dolayısı ile hayatını artık yaşamaya başlıyor dönem dönem böyle uyku gerilemeleri
TeomaninAnnesi dogadegirmenci gecici bir süreç sabredin. Biz 24 saati 4saat uyku ile tamamlardık gece gündüz toplam yani. Cok yorucu cok zor biliyorum ama geciyor ve benim cevremde herkes neredeyse dur bunlar daha iyi günlerin deyip durur beni daha cok bunaltırdı😡
ekimkizi_ Ben bebeğimle uyuduğumda daha uzun uyuduğunu farkettim hir de fön makinesi sesi açıyorum o uyuyunca kapatıyorum.