Kızlar konu biraz karışık 😅
Doğumdan 1 yıl sonra ilk adetimi oldum.Adetlerim doğumdan önce de düzenli değildi fakat sonra iyice düzensiz oldu.Bu arada spiralim var.Adet olduktan sonra sırasıyla kaç günde bir adet olduğumu yazıyorum 48-33-52-31-42. Yani standart 21-35 gün arası döngü süresi denir ya benimki böyle oldu doğum sonrası.
Gelelim asıl soruma..En son adetimin başlangıcından 30 gün sonra açık kahverengi akıntım oldu.Ben adet oldum sandım ama hemen bitti , bir kere geldi. Yerleşme kanaması mi diye suphelendim.Bugun 33.gunum adet olmadım.Ama bilemiyorum belki de 40 günlük bir döngüde olduğum için ya da hamileyim diye 😶 Benim sorum şu : yarın test yapsam,3 gün önce o yaşadığım şey yerleşme kanaması ise testte hamilelikte varsa çıkar mı ? Çıkmazsa kesin hamile değilim diyebilir miyiz 😬