Bebişlerimiz bu aralar baya öksürük ve geniz akıntılı olduğu için bize çok iyi geldi herkes faydalansın diye yazıyorum. Benim bebeğim 14 aylık ben 1 yaşından sonra bal verdiğim için bu tarifi verdim 1 yaş altı ve bal vermeyenler bence doktora danışsınlar yada vermesinler. Kızlarrr 1 çay kaşığı bal 1 çay kaşığı zeytinyağ 2 yemek kaşığı falan ılık su karıştırın bebeklerinize bir kaç kaşık içirin gece öksürük tuttuğunda bile içirebilirsiniz o kadar rahatlatıyor ki elhamdülillah. İnşallah faydası olur bebeklerinize şimdiden şifa olsun meleklerimize 🌸