sedefkkts Bende hiç sevmiyorum hijyenik asla değil. doğum sonrası bi kaç gün ihtiyaç duyuluyo. Annemlerde doğum yapmıstım klozet yoktu . . Zorlanmadım desem yalan olur. . Safra ameliyatı da oldum oda sezaryen gbi onuda annemde oldum biraz zorlandım ama baska çare yoktu. Ev sizin değilse gerek yok zaten yaptırmaya.