Ceylan-Ceylin ikinci sezaryen ilkine göre cok daha kolaydı. Benim kızım 26 aylıktı ben ikinci sezaryen yaptığımda.
Ve bir gün hastanede kaldım. Doğumdan sonra ayaklanmak hiç acıtmadı. Yanımda kimse kalmadi. Hem bebeğime hem kizima baktim. Hiç korkmayın 💐 ilkinde ağrılı geçti. Ayaga kalkmak, gülmek, konuşmak yatmak kalkmak çok acıtıyordu. İkincisinde hiç öyle olmadı. Hastaneden eve geldiğim gün eşim bir de şehir disina cikmasi gerekti acil bir durumdu.
Ben o halde iki çocuğumla yeni doğum yapmış halimle tektim.