Merhaba iyi akşamlar herkese
Benim çocuğum 2.5 yaşında aslında çok ama çok güleç herkesle konuşur asla yabancılık çekmez her girdiği ortama ayak uydurur kendinden büyüklerle konuşmayı daha çok sever ama parka gittiğimizde çocuklarla işine gelirse oynar koşar kovalamaç oynar ama bazen de bağırmaya başlar onlara sanki karşı taraf ona zarar veriyormuş gibi hep gözetimim altında yani bi köşede oturup onu etrafa salmıyorum zarar veren kimse yok yani bilerek yapıyor farkındayım yani keyfi isterse çok güzel oynar ama keyfi istemezse korktum korktum der bağırarak kaçar ordan nasıl yaklaşacağımı bilmiyorum neden böyle yaptığını da bilmiyorum fikri olan olursa yazarsa mutlu olurum