Annenananene bende de hipotroid çıktı ve kilo alımı vardı. Ama yemememiz gereken bir çok besin var. Maalesef seviyorsanız bunlardan da feragat etmeniz gerek
Yanı sıra diyet yapıyorum. Egzersizde yeni yeni girdi hayatıma Şubat ayından bu yana 79 dan 66 ya bugün düştüm. Ayrıca ilaç kullanımı da var. Düzenli olarak kontrole gidip kan değerlerime baktırıyorum.