sseydaaaaa 2 ay 9 günlük bebeğim 1 haftadır kendi kasıp kollarını baçaklarını yana açıp titrer gibi hareket yapıyor 1-2 saniye sürüyor. Üç dört gün sonra doktor randevumuz var ozamane kadar merak ediyorum açaba sebebi nedir tecrübe eden benzer durum yaşayan var mı?
minem3428 sseydaaaaa benim bebeğimde o aylarda yapıyordu götürmedim hastaneye bebekler kendini anne karnında hissettiğinden dolayı boşlukta hissedip yapıyormuş diye biliyorum şuan bebeğim 9 aylık geçti
meliksah1453 sseydaaaaa videoya al kardeşim doktoruna göster Allah korusun ciddi bişey de olabilir refleks de olabilir . Mesela benim oğlum da iki aylık sürekli çenesini titretir ama bu normal bişeymiş sordum doktoruna
inarches sseydaaaaa Doktor ne dedi acaba benim bebeğimdede 2.aydan beri var şuan 3 ay 5 günlük dediğiniz gibi saniyelik yapıyor o hareketi üşümüş gibi mi desem değişik bir hareket ben doktoruma sorduğumda videoya çek dedi ama bende anlık yaptığını yakalamamın zor olduğunu söyledim.Çünkü heycanlanınca falan yapıyor desem değil normal dururkende yapıyor günde bazen 2-3 kere yapıyor.Bende çok endişeleniyorum umarım normaldir.
sseydaaaaa Çocuk nöroloji doktoruna randevuna aldık 14 haz. Bizede video çekin dendi ancak sürekli olan bi durum değil 7/24 videoya çekmek lazım oda mümkün değil
mdea merhaba, siz herhangi biriey öğrenebildiniz mi ?? Benim kızım da 3 aylık ve bir süredir kucağımdayken mesela bi an da kollarını yana açıyor birkaç saniye kasılıp kalıyor. Sonra ağlamaya başlıyor. Anlamlandıramadık. Acaba bi şey öğrenebildiniz mi ??