gubo yani bilemedim. Ben de doktora sordum ama bana da gayet normal, başını tutabiliyor, hareketli bir bebek, istemiyordur demişti. Bebeğim gerçekten kıpır kıpırdı, çok tummy time yapardık ama hiç dönme çabası yoktu. 6.5 aylıkken de ben hep egzersiz yaptırdım da öyle döndü 🤦🏻♀️ 10.5 aylıkken emekledi, 13 aylıkken de yürüdü. Gelişiminde geri giden bir şey de olmadı yani .