Duambelli_17 ikibebekbianne evet malesef evler sıkıntı boşalacak ev çok ama bilerek vermiyolar zammı bekliyolar
ikibebekbianne Duambelli_17 ya valla ne yapicaz böyle bilmiyorum boşalacak olanda bilmiyoruz ki ne kadara duruyor ne zaman bosaltacak öyle duyarsanız haber verir misiniz
Duambelli_17 ikibebekbianne veririm bizim ev boşalıyor ama kiraya vermem dedi kulahima anlatsın zamdan sonra verir
ikibebekbianne Duambelli_17 valla artık zam falan ne olursa giricez o ise çünkü iki çocukla şansım yok başka bulamam da yine de Bi konuşursanız sevinirim ne kadara verir falan çok teşekkürler
ikibebekbianne yigit2021 oooo ne olmuş öylee ev sıkıntı olanda fiyat arttırdı mecbur tutulacak ya Allah yardimcimiz olsun
yigit2021 ikibebekbianne valla Allah yardımcımız olsun oğlumu kreşe vermek istiyorum onada 8 bin diyorlar
Essare123 ikibebekbianne Bizde Şırnak Merkezdeyiz geçen sene geldik ben buraya pek alışamadım açıkçası bizde ev konusunda bayağı zorlandık hatta 3 ay kadar eşimle ayrı kaldık ev bulamadık sonra bi ev bulduk pek içimize sinmedi ama mecbur kaldık tuttuk umarım sizin için farklı olur durumlar 🤷♀️☺️
asyam_23 EndlessLove_ merhaba bizim de tayinimiz Silopi’ye çıktı ben polis memuruyum eşim askeri personel, iletişime geçebilir miyiz Instagram merveertssss bayrak emojisi var
Mery103 ikibebekbianne balıkesirin neresindesiniz bizde şuan Balıkesirdeyiz bize Şırnak çıkmadı ama görünce sormak istedim ☺️
annesiaslanannesi Tayini Cizre’ye çıkıp eşya arayan varda iletişime geçebilir. Ev eşyalarımızın hepsini satacağız. İns: aysenpekeryildirim