Ebruthncoglu merhaba Silopi de benim oturduğum yerde lojman sıkıntısı yok ama bu yaz dolacak diyorlar. Bizim oturduğumuz lojman sıfır bina zaten ilk biz yerleştik, biraz masraf ettik içerisine ama aylık dışarıya verdiğimiz kirayı hesaplayınca kat kat daha kârlı çıkıyoruz burda🤷🏻♀️ bu lojman eskiden çok rağbet görmüyordu yeni yeni kıymete biniyor şuan.. diğer lojmanda dolu diye biliyorum. Biz ağustosda buraya ilk geldik sonra ocakta zam yaptılar sonra orucun ilk gününden bi gün önce taşındık biz. Ara alım yaptılar lojmana. O ara alımda buraya kim başvuru yaptıysa çıktı herkese 15 kişi gelmişti. Oturduğumuz lojmanın sonucunu erken açıkladılar. Ama diğer lojmanın sonucunu daha açıklamadılar. Hem yeni gelenler başvuru yapacaklar hem burda yaşayan kıştan başvuru yapan arkadaşlar sıra bekliyor. Baya dolu orası 🤷🏻♀️ burda çoğu daire boş ama yavaş yavaş doluyor bizim oturduğumuz lojman