Handeeeeee Kızım 5 yaşında resimdeki gibi şeyler çıktı vücudunda. Dermatolojiye gittik ev akarı alerjisi dedi. Uyuzda verilen ilaçtan verdi ama geçmedi. Sadece bacak kol ve çok az yüzünde var.
guvenrabiatr Handeeeeee uyuza benziyo ama uyuz daha çok vücutta olur yüzde olmaz o yüzden uyuz değil bu
Handeeeeee guvenrabiatr vücudunda hiç yok sıfır ve hepsi birbirinden uzakta bağlantılı değil ve sivilce gibi
MinikPandam_ Handeeeeee benim kızımda da farklı türde bir şeyler çıktı kırmızı harita gibi. Ona alerji dediler alerji testi yaptiricam. inşallah sizinki de ne olduğu anlaşılır içiniz rahat eder. Başka bir doktora daha danışın isterseniz