elfipek14 bebeğimin kafasında ateşlenme var ne yapmam gerekir hafif ıslak havlu koyuyorum düşüyo ama tekrar çıkıyo ama keyfi yerinde uyumaya çalışıyor
elfipek14 Doktora gittik gece calpol değil parol yazmış zar zor içirdim ama fayda etmedi bugün calpol alcaz teşekkür ederiz
kubra00k elfipek14 canım şimdiye kadar calpol neden almadınız ki. Benim evde 3 şişe var. Bebek bu ağrısı olur , azıcık içirirsin zararı olmaz. Ben anne olarak ağrısı olsa hemen anlıyorum hissediyorum
ilongirav elfipek14 calpol ve parol aynı. ben çocukken en çok calpol u seviyordum o yüzden oğluma da onu aldım 😂 doktorum parol kullan dedi hasta olduğunda hadi dedim onu da alayım ama fark etmez aynı içerik farklı marka