Besraesin benim büyük kızımda var 9 aylıkken farkettim doktor küçük cerrahi mudahaleyle açtı krem verdi sürdük filan derken sürekli tekrarladı durdu ,sonrasında neler tetikliyor diye dikkat ettim not aldım hep ,ergenliğe kadar da devam ediyor maalesef hassas ciltlere özgü bir şey orda akıntı olmadigindan en ufak tahriş veya idrar yolu enfeksiyonu söz konusu olduğunda tekrarlıyor biz bu yüzden 25 aylıktı bezden çıktık , kesinlikle ıslak mendil kullanmaman lazım ,ordaki florayi çok temizlememen lazım biraz doğal akışına bırakacaksın ,tuvalete gittiği dönemde tuvalet temizliği çok önemli ve kokulu tuvalet kağıtları da olayı alevlendiriyor