Çorbalar yoğurtlar mamalar vs veriyorum ama kabızlığın önüne geçemedik. Biberon maması veriyorum onu günde iki üç kere verdiğimde bir tık daha rahat yapıyor ama mamayla bu işi çözmem gerekiyor sizde durumlar ne? Bu tarz sorun yaşayanlar nelerden faydalandınız?