melisamoms Merhaba kızım 7 ay 6 günlük ilk kelimesi adta oldu 🥹 sizlerde durumlar nasıl bir an önce anne baba desin istiyorum konuşma etkinlik fikirleriniz varmı ?
Gme1709 melisamoms benim oğlum da ilk baba dedi ama sonrasında baba hiç dememeye başladı. Herkese ve her şeye anne diyo. Sanki dünyadaki en güzel anne kelimesiniz oğlum söylüyor gibi hissediyorum. 🥹❤️🥲(10 aylık)
menesaez melisamoms bizim ilk kelimemiz Gel oldu her şeye herkese gel diyor 😂Bende diyorum ki Mevlana gibi bir kız çocuğu yetiştiriyorum ne olursan ol gel diyor diyorum 😂😂
melisamoms Gme1709 yaaaa ne güzel 🥹 konuşmaları çok heyecanlı çok masum bende anne demesini dört gözle bekliyorum 🤍
melisamoms menesaez ahahahahha çok güldüm yahu😂😂😂😂😂 benimkide addaa diyor hep evde durmayacak sürekli gezecek galiba 😄
melisamoms farelikoyunkavalcisi sen 9 ay karnında taşı gece gündüz ilgilen gitsin dede desin 😄 minnoşlar ya 🤍
Kuzeymom23 farelikoyunkavalcisi hhaahah bizimki de 6 ay 7 günlük. Deeee deee diyor bi de uzatarak :))) öyle tatlılarkı
bebelac melisamoms benim oğlum da 6.5 aylık ilk kelimesi dedde oldu arabada giderken birden dedi eşimle dönüp birbirimize dede mi dedi o demiştik 😂ben sürekli karşısına geçip tekrar ediyorum oda ağzımı inceliyor bu şekilde yapabilirsiniz belki
melisamoms bebelac ya çok komikler 😂🤍 ben sürekli konuşuyorum onunla ama adda olarak karşılık veriyor canım kızım 😄
UrbanMom melisamoms baba ve dede dedi hala diyor ama bunlar konusma degil babildanma, kelimenin anlamini bilip söylemiyorlar biz o anlamda davrandigimiz icin bebek sonrasinda o anlamda konusuyormus. Neyse benlik problem yok anne demedi hic babasi dusunsun 😁
UrbanMom melisamoms ben kardeşim küçükken abla demeyi öğrendiğinde çok sevinmiştim şimdi abla dediğinde tüylerim diken diken oluyor ne isteyecek yine diye :D sanırım ondan öyle düşünüyorum
One-life melisamoms oğlum sadece ablasının adını söylüyor E.. gel bütün gün 100 kere başka kelime yok. 9. Aydayız okul bitse de ablası evde kalsa artık başka kelime öğrense 😁
melisamoms One-life küçük çocuklara ilgileri daha büyük kardeşi bu anlamda yardımcı olacak bence fazlasıyla 🥰