Aynısını yaşadım asla pes etmedim ben kazandım 🙌 lütfen öyle diyip enerji yaymayın bu şekilde. Sütüm çoktu benimde o zamanlar tazyikli gelirdi vermeden elimle biraz sagıyordum fazlasını öyle veriyordum ama çare olmamıştı ayakta gezinerek emziriyodum bi iki çekip bırakıyordu olsun dedim pes etmedim yarım saatte bir emzirdim doysun diye ve sonuç olarak emiyor şu an yani pes etmeyin