denizalismom çok takılmayın böyle şeylere ben normal beslenmeme hep fevam ettim ekstra hiçbir şey yapmadım ilk oğlumu 3 yaşına kadar emzirdim ikinci oğlum 11 ayı geçti hâlâ emziriyorum. Bol bol su için normal beslenin yani böyle kendinizi kısıtlamayin şunu yemezsem sütüm az olur yağsız olur diye de düşünmeyin