kahvepres iyiki ben baya haşlyrdummm blenderdn gecmiyordum daha sonra süzüp 1 muz ezerdim üstnede 1 2 kaşık yogrt 1 tatlı kaşgda pekmz koyardm
Kimyageranne123 iyiki blendirla çekip un haline getirebilirsiniz sonrasinda sütle veya suyla pisirirseniz daha iyi olur içine meyve-hurma-pekmez gibi uygun kombinasyonlarla tatlandirabilirsiniz tabiki bebeğinizin ayına uygun olanlarla
Selamben_ iyiki dişleri çıktı mı. Aslında genelde o aylarda çiğneme refleksleri oluşuyor ama tabii bebekten bebeğe de değişir bu durum. Robotun varsa onda öğüttürebilirsin un gibi yaparsın yulaf unu olmuş olur aynı şey zaten.
sweetbabyy iyiki ben suyla pişirip, içine 1 tane organik bebe bisküvisi atıp yediriyorum zaten pişince püre haline dönüyor gece yatmadan önce tok da tutuyor