Sidefer kullaniyoruz. İlk gun bir damlayla basladik hergun birer damla arttirarak 10 a ulasacagiz dedi doktor. Arada herhangi hir yerde kabizlik yaparsa o damladan devam ederiz. Kullanma suresini bi yasindan uzun doneme yayariz dedi. Cok sukur 10 damlaya sikintisiz ulastik. Vegaferon epey sikinti yapiyormus herkes oyle diyor. Sideferden sikinti hic duymadim.