seymage
Burnu tahriş olmuş olabilir, serum fizyolojik ile temizliyorsanız ondan olabilir.
Eğer kanama sık sık ve yoğun bir şekilde oluyorsa sıkıntı, ama çok az oluyorsa gribal enfeksiyonlarda normal olabilir, mutlaka doktorun görmesi gerekli.
En doğru bilgiyi onlar verir.