hanfnur Bugün sağlık ocağında kontrolümüz vardı hemşire çocuk doktoruna gittin mi yakında d vitamini gün aşırı ver diyebilir dedi endişelendim sanırım erken kapanıyor be yapayım yarın gideyim mi doktora yoksa 3 Haziran da aşımız var o zaman mı sorayım?
pasaklisinkukuli hanfnur ben sizin yeriniz de olsam giderdim beklemezdim doktor takibi gerekebilir bunun cevabını doktor bilir sadece
karakurtt hanfnur benimde bebeğim 3 aylık bugün salıkocagında bıngıldagın kapandığını söyledi hemşire ve çocuk doktoruna görünmesini istedi birazdan gideceğim hastaneye inşallah kötü birşey yok ya çok korkuyorum sizde durumlar ne suan da?
GokceOrmanci Bıngıldak geç kapanması en ideal örnek 1 yaş. ( Dr dediğine gore) vitaminleri ben gününde verdim her gün verdim düzenli bı sekilde ve 1 yaşından sonra bıngıldak kapandi. Sağlık ocagi on ayak olmuş ama bilir kisi doktorunuz ona danisin
Gulay4 karakurtt korkmayın önemli olan baş cevresı büyümesi benim oğlumun 4 ayda 0.5 di kapanmak üzereydi her ay baş cevresıne baktırdım hiç bir sorun olmadı
Gulay4 Hemen korkma bizim içinde dediler 4 ayda kapanmak üzere diye her ay baş büyümesine bakıldı önemli olan da başın büyümsi oğlum 15 aylık hiçrbir sıkıntı yok
Gulay4 Sağlık ocakları bu konuda çok korkutuyor bende çok aylarca takmıştım ama önemli olan bıngıldak değil baş byümesi
karakurtt Gulay4 çok şükür bizde de bir sorun yok herşey temiz dediğiniz gibi her ay kontrol etmemiz gerek inşllah birşey olmaz . Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız .