Merhaba anneler , sizden fikir almam gereken bir durum var .
18 aylık bir bebeğim var ve hala emziriyorum. Aslında 2 yaşına kadar emzirmeyi planlamıştım ama bir takım sağlık sorunlarım oldu.
Emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. En etkili ve sağlıklı çözüm ne olabilir ?
Tecrübe ve fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim , şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkürler 🙏🏻☺️❤️