Kızlar bebeğimin yüzünde egzama vardı 2 buçuk aydır devam ediyor kortizonlu krem kullandık ara ara çıkıyor geçiyor şuan biraz iyileşti ama iyileşen yerde beyaz leke var bozuk para büyüklüğünde çok moralim bozuldu bu iz kalır mı geçer mi sizin başınıza geldi mi