Ballilokmam11 Merhaba hanimlar kizimin doğum gününe 2 ay var nerdeyse ama 😅😅 elbise bakıyorum sizce bu tarz bisey mi alayım yoksa başka önerisi olanlar var mı acaba siz ne yaptınız büyük bir kutlama olmayacak aile arasında ama büyüdüğünde fotoğraflarına bakıp mutlu olmasını isterim
Usnac1995 Ballilokmam11 Sondaki çok güzel , peri kızı gibi olur güzel tokalar ve ayakkabıyla 🥲 Diğerlerini beğenemedim, özellikle ortadaki olmasın
Ballilokmam11 Usnac1995 ya teşekkürler bende çok mu süslü olsun yoksa 3.mu diye arada kalmıştım zaten
Usnac1995 Ballilokmam11 Sade bir konseptse hele kesinlikle 3 , ay çok beğendim keşke kızım olsa 😂 Krem tonlarında balonlar falan çok güzel olur. Nice güzel yaşları olsun 🫶🙏🏻
mombarbie_ Ballilokmam11 konseptinize hangisi yakışıyorsa onu tercih edin 😊 Nice yaşları olsun prensesin
Ballilokmam11 mombarbie_ konsept olarak çok süslü şeyler yapmayacağım flama oluyor ya arkasına o belki birkaç balon 💜