Neredeyse 3 aylık olacak gece saat başı uyanıyor memede 3 5 kere çekip tekrar uyuyor ağlayarak uyanıyor böyle olunca uyuduğumdan birşey anlamıyorum sürekli saat başı kalkmak başımı fena ağrıtıyor 1 hafta önvesine kadar 3 4 saat uyurdu noldu bu bebeğe anlamıyorum gündüz uykusu zaten 30 dk uyuyor en fazla napmalıyım gece sürekli kalkmaması için?