Benm gibi olupta bir çözüm bulan varsa banada söylesin ne olur, 4 ay 19 günlük kızım var, doğdu doğalı burnunu sıkarak uyandırark emziriyorum, hep uyuyor hep uyuyor. Uyandıramıyorm memeden alıyorum diyorum doymuş zaten uyuyo oluyo, 2 dakka sonra uyanıyo başlıyo ağlamaya, yine alıyorm memeyi ağzına alıyo 2 çekiyo yine uyuyo, artık gerçekten çok bunaldım bi çarede bulamıyorum. Doktora söylüyorum uyuyarak emerler diyor ama bu uyuyarak emmek değil, emmeden uyumak anlatamıyorum 🙁