[silindi] Hanımlar. Hipp organic combiotic kullanıyorum. Fakat malum fiyatı çok pahalandi artık. Bu mamayı kullanıp sonradan değiştiren oldu mu. Sma optipro denedim ama pişik yaptı
Cancan26 [silindi] Malesef daha da pahalı olan golden goat a geçtim ben😂 bebeğim inek sütüyle çok gazlı oldu. Birtek o iyi geldi. Hepsiini denemiştik. Ancak her bebeğin bünyesi farklı farklı tepkiler verebiliyor biz insanların yedikleri gibi🤷♀️
[silindi] Cancan26 bizde hipp ile ilgili hiçbir problem yok ama malum fiyat gün geçtikçe artıyor. Bı arastirayim dedim