Kızlar bebeğim 3 gündür mama ve biberon istemiyor acaba mamamı dedim içine pekmez koydum işe yaramadı biberon mu dedim ucunu değiştirdim farklı aldım yinede kabul etmedi gece açlıktan ağlıyor yine ısrarla inat edip ağlıyo ağzını kapatıyor uykulu bile sabahları allahtan ek gıda alıyor öyle geçiştiriyoruz ona yöneldik ama daha küçük hiç değilse günde 2 3 kere alsın istiyorum böyle durum yaşayan oldumu acana geçici süremi neden böyle artık psikolojik olarak yoruldum