Ben tek çocukluyum gecen yaz 15 gunluk karadeniz turu yapmıstık arabayla ve 8,5 aylık bı bebekle.arabamız olmadıgı için normalde alıskın degıl bebegım arabaya ,o yuzden oturmak ıstemedı bebek koltugunda ,ılk gun çıktıgıma pişman oldum bebegım yadırgadı yerını 6 saat uzun bı yoldu baslangıc ,fakat sonrakı gunler bıze uymaya baslafı,sabah otellerden kahvaltı sonrası cıkıp gece gırdık ,butun gun bebek arabası bazen kucak ,bazen arabada bazen sehir degıstırırken yolda aksamları rahat uyudu ,hatta hiç bu kadsr duzenlı uyumamıstı aksamları top patlasa uyanmadı kı gecelerı gep ayaktadır normalde,gunduz uykularını ıyı yapamadı o sebeple gece bayıldı ama dondugumde muthiş buyumus ve baya özgür bi bebege donustu ,o gun bugundur gezmeyı cok sever.bu yılda araba ıle uzun bı tatıl dusunuyoruz umarım guzel gecer ,ek gıda için bi suru sey almıstım emdıgı için gerek kalmadı her otelde sagolsun mutfagı kullanabıldım tabı yurt dısı farklı olur muhtemelen .yurtdısı için biraz daha buyusun istıyorum