Yuzuklerin_efendisi0 mervelikiz İdrar yaparken yanma, yoğun akıntı, pis koku, kaşıntı vs illet bişey hemen tedavini olmazsan kronikleşir ve bağışıklığın düştükçe tekrarlar. Hemen dr’a git canım hatta eşine de ilaç verebilirler.
Demettufan @mervelikiz benim kasıklarım ağrıyordu,idrar yaparken yanma ve sürekli bir kaşıntı var bide tabiki akıntı. Benim bir hafta bazen daha çok sürüyor belli olmuyor.