Kzıım gündüzleri 3 saat kesintisiz uyuyor bana ihtyacı olmadan geceleri hönküre hönküre ağliyor ne derdi var anlayamıyoruz şimdiye kadar adam akıllı uykusuz kaldığımızı bilmezdik yanıma aldıktan sonra biraz yatışıyor ama yine bağırarak ağlıyor diş olsa gündüzleri de huzursuz olurdu varmı bi fikri olan ??