leylamrt ben de aynı şeyi yaşadım doktor emzirdiğini için takip dedi sadece çarpıttı için ilaç verdi ve doğum sonrası %5 kadında oluyor demişti . 10 gün sonra bakalım değerler düşerse ilaç kullanmayız dedi ve öyle de oldu . Bu süreçte saglıklı beslendim , gluten şeker asla yok . Ve benim hiper olduğu için troid bölgesine buz uyguladım ve düzeldi değerlerim . Troid ilaçları bebeğe geçer dedi bize .