Ya kızlar benim kızım kendi kendine uyuyordu . Bir yaşına girmesine az kaldı yeni emekledi . Bir de bir yerden tutunup ayağa kalkıyor . Gece uyutuyorum bir saat gemeden uyanıp beşikten tutunup ağlıyor çıkmaya çalışıyor . Daha küçükken bile uyku problemi yoktu . Derinlemesine uyurdu . Kızlar akıl verin ya . Sadece emzikle uyuyor . Destek yok. Yanina uzanıyorum kendi kendine uyuyor sonra besige koyuyorum. Hep böyle değildi . Yeni bir huy edindi . Beşikten tutunup ağlıyor geri uzanmiyor ben gelene kadar. Gitmeyeyim diyorum ama çok fena ağlıyor .