Rwerdst
Merhabalar, bende ayırmayı düşünüyorum yaa bebeğim 9 aylık.
Eşimle kaç aydır ayrı yatıyoruz maalesef, kızım benim yanımda yatak odasında park yatakta yatıyor. Eşimde başka oda da. Yanımdan Ayırmamak için böyle bir çözüm buldum bende. Çünkü eşim sabahları işe giderken illa ki ses oluyor, dediğiniz gibi horluyor, bizim yatakta çok kötü dönsek gıcırdıyor.
Lavobaya kalksam, uyanmasa bile hemen bi sese kafasını çeviriyor kızım.
Şimdi eşim yazık sabaha giyeceklerini falan her akşam diğer odaya taşıyor, odamızda ebeveyn banyomuz lavobamız var ama diğerini kullanıyor ses oluyoor diye. Böyle hem benim işim arttı temizlik açısından hem de zor olıyor gerçekten ya
O yüzden ayırmayı düşünüyorum
gündüzleri odasında yatağında yatırıyorum 2 haftadır, bir de odasına siyah perde aldım çok iyi olduu