Merhaba anneler kızım 50 günlük tırnaklarını törpüyle kısaltıyorum ama bugün farkettim ki yüzük parmağında kızarıklık ve hafif şişlik var iki gündür de huysuzdu canı acıyormuş demekki kızımın😞daha önce böyle tırnak batması yaşayan oldu mu neler yaptınız acil tavsiyeye ihtiyacım var