eyd0609 Bebeğim çok ağladığında veya bir şeyi yapmak istemediğinde nefesini tutup kendini sıkıyor,kaskatı kesiliyor.Bu durum 15-20 saniye sürüyor.Böyle bir durum yaşayan var mı?
mombarbie_ eyd0609 doktora danismanizda fayda var nöbet geçiriyor olabilir mi doktorumuz uyarmıştı benzer bir duruma benzettim
Aseldurumom_ eyd0609 o durumlarda yüzüne üfle sakinlesiyor arkadasima saglik ocaginda hemşire söylemis o da uygulamiş bir keresinde işe yaramis
eyd0609 Aseldurumom_ Biz sakin olup tepki vermediğimizde kendiliğinden eski haline dönüyor,üfleyip korkutmak istemedim ama denenebilir
mombarbie_ eyd0609 hastanede yatmak durumunda kaldık idrar yolu enfeksiyonu durumundan çıkış yaparken prosedür olduğunu ve egerki bebegimizde odaklanma nefes tutma vücutta surekli aynı hareketi yapma tüm vücut ya da tek bir yer surekli seyriyor gibi ya da hareketsiz olması gibi durum olduğunda nöbet geçiriyor olabileceğini ve getirmemiz gerektiğini soyledi
eyd0609 mombarbie_ Doktorumla bu konuyu konuştuk. Demir eksikliği veya b12 eksiliğinden kaynaklı olabileceğini,4.ayda demir ilacına başlandığında geçeceğini söyledi. Şu aralar unuttu gibi yapmamaya başladı,takip ediyorum bende