Kızım 6 aylık oturur pozisyonda tuttuğunda sol tarafın sağa göre daha şişlik olduğunu fark etim ama yüz üstü yatarinca sırtında bir şey görünmüyor . Pozisyondan kaynaklı mi yoksa sirtinda bir şey mi var anlayamadım . Doktora daha önce sırtına bakın sanki bir şey var dediğimde doktor şimdi bir şey belli olmaz demişti.