minik08 Bebeğimin tek gözünde çapaklanma ve göz yaşı akıntısı mevcut ne olduğunu neden olduğunu bilmiyorum :(Bebişinde göz yaşı kanal tıkanıklığı yaşayan var mı ? Varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız
mombarbie_ minik08 bolca ılık çayla silmiştim bazen sutumle siliyordum yeşil akıntı varsa doktora danışmali ve damla kullanmalısınız ayrıca göz kanalı masajini deneyin YouTube da örnekleri var