Menekkse Merhaba, hem kendimize hem bebeğimize ortak kullanabileceğim bir güneş kremi arıyorum. Siveno nunki nasıl mesela? Veya başka bir marka var mı bu şkeilde kullanıp memnun kaldığınız?
Mnli Menekkse ben mustela alıyorum büyük boyunu yazlığa da gittiğimiz halde tüm aileye yetiyor içeriği temiz değil diyorlar ama buna dikkat ediyorsanız araştırın sadece kendi yüzüme farklı krem sürüyorum çünkü çok beyazım ve çantaya atmalık küçük krem de alıyorum
Edaltundag Menekkse ben de bugün araştırıp siveno aldım incia doğal içerikli olduğu için pişik kremini kullanıyordum araştırırken ikisinin de aynı yerde üretildiğini öğrendim o yüzden seçimimi ondan yana kullandım yorumları da gayet güzeldi😊
Mnli Sedef221024 burda bir kaç kişi içeriği temiz değil de instagramda mühendisoğlu var ya o da temiz değil demiş ben de onu kullanıyorum bu sene 4. Senemiz olacak üstelik dediğim gibi hem yazlıkta kullanıyorum hem sitemizde havuz olduğu için 15 haziran 15 Eylül arası her gün sürülüyor ve yetiyor büyük boy