Liliyy Ehliyete yazıldm ama derslerine gitsemmi yoksa evde mi çalışsam gideniniz varmı neler oluyor Bi farkı varmı
kralicee1903 Liliyy ben gitmedim hiç gerek de yok uygulama var ehliyet sınav soruları hep aynı sorular çıkıyor ben sadece ona çalışmıştım geçtim tekte
Zelisblt Liliyy yeterince tecrubeliyseniz gitmenize gerek yok ama çok değilseniz gidin mutlaka çok katkısı oluyor
Beyzaveduru Direksiyon derslerine gidin yazılı sınav için gitmeye gerek yok. Verdikleri kitaba çalışın yeter zaten